Tuisblad   Wie is ons?   Argief   Soek Artikels   Beknopte Index   Registreer  Hulpstaaf   Foto's  
Login   Register    FAQ    Soek
Dit is tans Fri Jan 19, 2018 5:57 am

Alle tye is UTC + 2 hours

Post new topic Antwoord  [ 93 poste ]  Gaan na bladsy Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Skrywer Boodskap
 Pos onderwerp: Re: Die dag toe God weggeraak het....
PostPosted: Wed Apr 28, 2010 3:28 pm 

Reputation point: 0
Soek nog reputasie
Chris Nel skryf:
http://www.kletskerk.co.za/articles.php?article_id=122&page=default
Artikels 'Die dag toe God weggeraak het' Izak du Plessis 2010-04-23 ...........
IZAK DU PLESSIS aapmense (homo sapiens).
[8] Izak du Plessis skryf: " daagliks groter word.
.
Chris Nel

Jissis boet Chris Nel, kan jy soveel snert skryf sonder om grandpaas te drink? Ek het ‘n pak gedrink net om halfpad te lees.
Dalk was jy gesuip , jy gaan binnekort ‘n gros grandpaas nodig hê as die babalaas van jou woorde in jou bloedstroom beland.

( Ken jy nie vir Jasper nie sy van is ook Nel met twee ll'e)

Boontoe
 Profile  

PostPosted: Wed Apr 28, 2010 5:06 pm 
‘And do not have intercourse with any beast, to defile yourself with it. And a woman does not stand before a beast to mate with it, it is a perversion. ‘Do not defile yourselves with all these, for by all these the nations are defiled, which I am driving out before you. ‘Thus the land became defiled, therefore I punished it for its crookedness, and the land vomited out its inhabitants. ‘But you, you shall guard My laws and My right-rulings, and not do any of these abominations, the native nor stranger who sojourns among you, because the men of the land who were before you have done all these abominations, and thus the land became defiled, ‘So let not the land vomit you out for defiling it, as it vomited out the nations that were before you. ‘For whoever does any of these abominations, those beings who do them shall be cut off from among their people. ‘And you shall guard My Charge, so as not to do any of these abominable practices which were done before you, so as not to defile yourselves by them. I am יהוה your Elohim.’ ”
Leviticus 18:23-30 The Scriptures 1998+

Boontoe

PostPosted: Wed Apr 28, 2010 6:34 pm 

Reputation point: 181
Uitstekende goeie reputasieUitstekende goeie reputasieUitstekende goeie reputasieUitstekende goeie reputasie
Chris Nel skryf:
"Die hele wêreld aanbid die draak"

Hoe verklaar jy dan die teenwoordigheid van Groenie die Drakie in die media van die Apartheidsera?

Image

P.S. Openbaring praat van n nuwe lied wat net die uitverkorenes sal sing. Mag ek n voorstel maak wat julle soort mee kan identifiseer?

That's the answer.

--Gertrude Stein

Boontoe
 Profile  

Post new topic Antwoord  [ 93 poste ]  Gaan na bladsy Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Alle tye is UTC + 2 hours

Wie is aanlyn

Gebruikers tans in die forum: No registered users en 4 gaste

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
Jy kan nie aanhegsels pos in die forum

Soek vir:
Spring na:  
South Africa's Top Sites Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style edited by LEE for phpBB3