Tuisblad   Wie is ons?   Argief   Soek Artikels   Beknopte Index   Registreer  Hulpstaaf   Foto's  
Login   Register    FAQ    Search
It is currently Thu Sep 09, 2010 5:55 am

All times are UTC + 2 hours

Post new topic Reply to topic  [ 138 posts ]  Go to page Previous  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sun Nov 04, 2007 11:00 pm 

Ja Barend, jy is reg.

Ek moes eerder geskryf het: Die geloofwaardighied van die naam Nathan Bond bestaan nie meer nie.

Het sy woorde dieselfde impak as voorheen noudat almal die man agter die man ken?

K

Profile  

Post subject:
PostPosted: Sun Nov 04, 2007 11:22 pm 

Batseba wrote:
Ja Barend, jy is reg.

Ek moes eerder geskryf het: Die geloofwaardighied van die naam Nathan Bond bestaan nie meer nie.

Het sy woorde dieselfde impak as voorheen noudat almal die man agter die man ken?

K

Ek glo nie by gereelde Kletskerk deelnemers nie! Maar is hulle "almal"? Dit hang seker af hoeveel lesers Nathan buite Kletskerk gehad het...

Maar ek wil nie 'n issue daarvan maak nie. Ek dink in elk geval Drewan se voortgesette aktiwiteite as Nathan Bond, gaan homself en sy gesin meer kwaad doen as wat dit die "kerk" of "godsdiens" gaan kwaad doen. Maar dit is seker iets wat hulle onder mekaar moet uitsorteer - soos jy ook uiteindelik ook die besluite moet neem waarmee jy sal moet saamleef. Ek dink nie dit is vir ons wat op die kantlyn staan om te sê nie - veral nie op 'n openbare forum nie.

Sterkte!

Barend

Al sê die wyse hy weet, kan hy nie verstaan nie. --- Pred 8

Profile  

Post subject:
PostPosted: Mon Nov 05, 2007 9:43 am 

Kriskras wrote:
Annette wonder
Quote:
Wat sou Kriskras gedoen het?

Ek sou hom aangekla het en dan die verantwoordelikheid wat om met die klag te doen gelaat het vir die SAPD of SARS of wie ook al....Erens moet iemand soos hy gestop word, anders gaan hy dit net weer doen...want almal laat hom maar daarmee wegkom... en so word al sy slagoffers dan aandadig aan sy volgende misdaad.....:idea:

En Annette ...jy gooi 'n ou aas in 'n verkeerde poel.... gaan soek maar die Grotman op 'n ander plek....

Liewe Kriskras, gee my net nog hierdie maand kans - dan is ek vry om elkeen wat ingedoen is te probeer kontak en te kyk of ek 'n gesamentlike klag kan laat gaan aanmeld by al die SA's van belang.
Ek stem saam dat daar wel 'n aanmelding moet wees. Gelukkig was ek nooit 'n slagoffer nie, so ek kan maar net met 'n swepie staan agter die benadeeldes.

http://www.oepsadysie.co.za

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 138 posts ]  Go to page Previous  1 ... 6, 7, 8, 9, 10

All times are UTC + 2 hours