Keto- en K@kpraat stories

Hier word robuuste debat gevoer oor enige onderwerp met die minimum moderering. Deelnemers wissel van gelowig tot ateïs, van Christen tot Moslem, spiritueel en alles tussenin. Hier word jou oortuigings onder die loep geneem en getoets.
Kameraad Eksteen

Re: Keto- en K@kpraat stories

Post by Kameraad Eksteen » Tue Feb 25, 2020 12:53 pm

plompie wrote:
Mon Feb 24, 2020 12:29 pm
Ook: Ek het (versigting) begin carbs terugsit, bv appels / perskes [maar steeds nie piesangs/pynappel nie]; boontjies [maar steeds nie patat, aartappels en pasta nie] en dan ook gort en lentils [maar steeds nie rys nie].
Sê as jy reg is vir mielies, ek het 'n befokte mieliedis wat net mielies in het, niks van resepte nie.

Charles xv

Post by Charles xv » Wed Feb 26, 2020 7:43 am

Kameraad Eksteen wrote:
Tue Feb 25, 2020 12:53 pm

Sê as jy reg is vir mielies, ek het 'n befokte mieliedis wat net mielies in het, niks van resepte nie.
Dude !, wat skryf jy hierbo? Lol is jy ok man?

'n Befokte mieliedis wat net mielies in het .....hahahaha , dis is 'n fokkeng mielie waarvan jy praat. Ek hoop jy maak die mielie gaar of tand jy hom sommer so rou van die stronk af?

Hahahaha so jy sit nie eers sout of botter op nie, jy tand net die mielie hahahah .
Hello daar

vixen

Post by vixen » Wed Feb 26, 2020 10:40 am

Charles xv wrote:
Wed Feb 26, 2020 7:43 am
Kameraad Eksteen wrote:
Tue Feb 25, 2020 12:53 pm

Dude !, wat skryf jy hierbo? Lol is jy ok man?

'n Befokte mieliedis wat net mielies in het .....hahahaha , dis is 'n fokkeng mielie waarvan jy praat. Ek hoop jy maak die mielie gaar of tand jy hom sommer so rou van die stronk af?

Hahahaha so jy sit nie eers sout of botter op nie, jy tand net die mielie hahahah .
Niks snaaks aan die dis nie. Veral die wat nog hare aan het - uiters voedsaam.

Post Reply