Kletskerk op Reddit

Hier word robuuste debat gevoer oor enige onderwerp met die minimum moderering. Deelnemers wissel van gelowig tot ateïs, van Christen tot Moslem, spiritueel en alles tussenin. Hier word jou oortuigings onder die loep geneem en getoets.
DieAnderEk

Re: Kletskerk op Reddit

Post by DieAnderEk » Tue Oct 13, 2020 9:34 am

Prentjies kan nie wys in die comments nie - dis nie 4chan nie. Daar was seker 'n besluit om alle Reddit-gesprekke text only te maak vir bandwidth-doeleindes. Ek kan nie dink dat ek dit al gesien het nie, miskien is daar subs wat dit wel toelaat.
Make no mistake about it – enlightenment is a destructive process. It has nothing to do with becoming better or being happier. Enlightenment is the crumbling away of untruth. It’s seeing through the facade of pretense. It’s the complete eradication of everything we imagined to be true.
— Adyashanti

Kameraad Eksteen

Post by Kameraad Eksteen » Tue Oct 13, 2020 12:45 pm

DieAnderEk wrote:
Tue Oct 13, 2020 9:34 am
Prentjies kan nie wys in die comments nie - dis nie 4chan nie. Daar was seker 'n besluit om alle Reddit-gesprekke text only te maak vir bandwidth-doeleindes. Ek kan nie dink dat ek dit al gesien het nie, miskien is daar subs wat dit wel toelaat.
Ek bedoel, as jy 'n nuwe pos maak, in die OP.

Waldemar

Post by Waldemar » Tue Oct 13, 2020 6:11 pm

Ek sien die liggie skyn mooi op Reddit. Nog nie seker of ek 'n nuwe rekening sal skep vir die geklets nie, my ou Reddit account is amper 10 jaar oud... Maak seker nie regtig saak nie maar in elk geval.
"In a nation ruled by swine, all pigs are upward mobile..."
- Hunter S. Thompson

DieAnderEk

Post by DieAnderEk » Tue Oct 13, 2020 8:17 pm

Dagsê Wald. Jy kan altyd join en as daar iets gebeur dan sal dit miskien op jou feed verskyn.

@Kameraad: Ek dink dis die "Create media post"-knoppie langsaan waar jy die titel intik.
Make no mistake about it – enlightenment is a destructive process. It has nothing to do with becoming better or being happier. Enlightenment is the crumbling away of untruth. It’s seeing through the facade of pretense. It’s the complete eradication of everything we imagined to be true.
— Adyashanti

Kameraad Eksteen

Post by Kameraad Eksteen » Wed Oct 14, 2020 9:04 am

OK, ek het dit uitgewerk, jy kies "link" bo die onderwerp.

Post Reply